Що не так із ремонтом мосту через Північно-Кримський канал?

Міст через Північно-Кримський канал у Таврійську перекрили 15 березня. В результаті чого виникло чимало обурень серед мешканців Таврійська, Каховки, Нової Каховки та навколишніх сіл, які щоденно змушені шукати альтернативні шляхи переїзду для того, щоб потрапити на роботу.

Втім, без ремонту не можна було обійтися. Міст через Північно-Кримський канал у Таврійську зведено ще у 1956 році. За інформацією Служби автомобільних доріг Херсонської області, він є аварійним з 1991 року. 15 жовтня 2019 року через міст обмежили рух великогабаритного транспорту і почали підготовку до реконструкції.

Тендер на реконструкцію мосту через Північно-Кримський канал на автодорозі загального користування державного значення Р-47 Херсон — Нова Каховка — Генічеськ виграло ТОВ «Шляхове будівництво «Альтком» з Маріуполя. Вартість робіт сягає близько 91,3 млн грн. За попередніми даними, строк виконання робіт передбачений до 31 грудня 2021 року.

Та чи все продумали із ремонтом? Чи була здійснена відповідна підготовка?

ТРАНСПОРТНИЙ КОЛАПС

Для людей, які користувались громадським транспортом ситуація сьогодні виглядає так: автобус підвозить до мосту людей, далі вони проходять через тимчасово зведений пішохідний міст і знову сідають в автобус з іншого боку.

Хоча всі перевізники були попереджені про перекриття, не всі совісно виконують свою роботу. Люди жаліються на те, що з одного боку автобуси є, з іншого не має або не в достатній кількості… В результати, усі карантинні вимоги порушуються, а люди змушені виїжджати на роботу ще на годину раніше, бо не знають, скільки чекатимуть вільного місця в автобусі.

Серед приватних фірм таксі навіть з’явилась окрема послуга проїзду між Каховкою та Новою Каховкою. Можна викликати машину, що довозить пасажирів до мосту, а з іншого боку їх забирає ще одна машина цієї ж служби. Орієнтовна ціна такого проїзду складає 150 гривень.

Для тих, хто користується особистим авто, проїзд перетворився на справжнісінький квест. В одну сторону об’їзд через найближче село Коробки збільшився на 25 кілометрів. Та найбільша проблема в тому, що стан цієї дороги бажає кращого.

ЗРОШУВАЛЬНИЙ СЕЗОН МОЖЕ ВІДТЕРМІНУВАТИ РЕМОНТНІ РОБОТИ?

Ще однією проблемою може стати початок зрошувального сезону. За попередніми даними, воду у Північно-Кримський канал запустять 29 березня.

Чи встигнуть провести усі роботи із використанням габаритної техніки будівельники? Достеменно не відомо. Якщо ж не встигнуть, то роботи будуть відкладені до осені, допоки канал знову не осушать. Крім цього, чимало питань є і до рівня пішохідного містка над каналом. Чи буде він достатнім для рівня води? Враховуючи чималі вітри в південному регіоні, що можуть підіймати воду.

Не вирішене сьогодні питання освітлення. Допоки люди змушені ввечері проходити хиткий пішохідний міст із ліхтариками ввечері.