За один день двоє жителів Каховського району стали жертвами телефонних шахраїв, через що втратили 38 тис. грн заощаджень, повідомляє відділ комунікації поліції Херсонської області.
Так, в чергову частину Каховського районного відділу поліції звернувся 35-річний мешканець с. Тополівка. Чоловік розповів, що йому на мобільний зателефонував незнайомець, який представився працівником служби безпеки банку. Він повідомив, що хтось намагався зняти з картки чоловіка гроші і банк був вимушений її заблокувати. Далі незнайомець запропонував розблокувати картку і попросив заявника назвати свої особисті данні, номер картки та PIN-код. Чоловік назвав усі ці реквізити, після чого з його рахунку зникли 17 тисяч гривень.
Цього ж дня в поліцію звернулась 48-річна мешканка Каховки. Жінка розповіла, що в одній із соціальних мереж побачила оголошення про роботу. Заявниця зв’язалась з роботодавцем та дізналась про умови роботи: одне з яких – підв’язати свою банківську картку до їх мобільного номера для отримування зарплатні. Ні про що не здогадуючись, жінка назвала всі свої анкетні дані та реквізити картки, після чого з її рахунку зникла майже 21 тисяча гривень.
У поліції нагадують: якщо вам телефонують незнайомці і говорять про заблокування вашої банківської картки, або збільшення ліміту, або для перерахування зарплатні та намагаються дізнатися PIN-код картки, CVV код або інші реквізити – це шахрайство. Співробітники банку ніколи не телефонують клієнтам і не розпитують особисті дані. Роботодавець ніколи не запитає у вас PIN або CVV код вашої картки. Якщо ви маєте сумніви, чи дійсно вам телефонує справжній співробітник банку або роботодавець – запитайте, коли і куди ви можете підійти, щоб вирішити проблему особисто, а не по телефону. Після цього ви зрозумієте з ким розмовляєте – з шахраєм чи ні.