Двоє жителів Каховського району потрапили на гачок шахраїв, через що втратили 38 тис. грн

За один день двоє жителів Каховського району стали жертвами телефонних шахраїв, через що втратили 38 тис. грн заощаджень, повідомляє відділ комунікації поліції Херсонської області.

Так, в чергову частину Каховського районного відділу поліції звернувся 35-річний мешканець с. Тополівка. Чоловік розповів, що йому на мобільний зателефонував незнайомець, який представився працівником служби безпеки банку. Він повідомив, що хтось намагався зняти з картки чоловіка гроші і банк був вимушений її заблокувати. Далі незнайомець запропонував розблокувати картку і попросив заявника назвати свої особисті данні, номер картки та PIN-код. Чоловік назвав усі ці реквізити, після чого з його рахунку зникли 17 тисяч гривень.

Цього ж дня в поліцію звернулась 48-річна мешканка Каховки. Жінка розповіла, що в одній із соціальних мереж побачила оголошення про роботу. Заявниця зв’язалась з роботодавцем та дізналась про умови роботи: одне з яких – підв’язати свою банківську картку до їх мобільного номера для отримування зарплатні. Ні про що не здогадуючись, жінка назвала всі свої анкетні дані та реквізити картки, після чого з її рахунку зникла майже 21 тисяча гривень.

У поліції нагадують: якщо вам телефонують незнайомці і говорять про заблокування вашої банківської картки, або збільшення ліміту, або для перерахування зарплатні та намагаються дізнатися PIN-код картки, CVV код або інші реквізити – це шахрайство. Співробітники банку ніколи не телефонують клієнтам і не розпитують особисті дані. Роботодавець ніколи не запитає у вас PIN або CVV код вашої картки. Якщо ви маєте сумніви, чи дійсно вам телефонує справжній співробітник банку або роботодавець — запитайте, коли і куди ви можете підійти, щоб вирішити проблему особисто, а не по телефону. Після цього ви зрозумієте з ким розмовляєте – з шахраєм чи ні.