Новая Каховка
C

» » Скількі готелів на Херсонщині отримали категорії комфортності?

Скількі готелів на Херсонщині отримали категорії комфортності?

Скількі готелів на Херсонщині отримали категорії комфортності?Заманюючи гостей, власники готелів на Херсонщині у своїй рекламі часто-густо зазначають, що рівень комфортності в їхніх закладах відповідає трьом або чотирьом зірочкам. Відповідно, й гроші за проживання правлять не менші, ніж десь у турецькій Анталії. 

 

Брехлива реклама комфорту не додає

 

Судячи з того, що кількість відпочивальників у регіоні невпинно збільшується і вже сягає 3,5 мільйона на рік, рекламі охоче вірять. А дарма. Бо що на азовському та чорноморському узбережжі, що в містах області немає ЖОДНОГО готелю, який мав право претендувати бодай на якісь зірочки! Тому відсутні й гарантії якісного сервісу. Свого часу у краї пройшли сертифікацію та отримали ліцензії на присвоєння певної категорії комфортності (тих самих зірочок) лише шість таких закладів. З них тільки один — готель «Фрегат» у Херсоні — відповідав категорії «три зірки», всі інші заледве дотягнули до однієї чи двох. Але категорійність треба підтверджувати кожні п’ять років — час вийшов, а власники готелів цього не зробили і навіть відповідних заявок не подали. Тож на сьогодні про сервіс із зірками приїжджим на Херсонщині залишається тільки мріяти.

 

При цьому раніше присвоєння категорії було добровільним вибором готельєрів. Але з червня 2018 року в Україні набрала чинності норма Закону «Про туризм», яка робить цю процедуру обов’язковою. Вона нескладна — треба лишень пройти сертифікацію, запросивши для цього спеціалістів державного підприємства «Херсонстандартметрологія» і отримати ліцензію Мінекономрозвитку. Залежно від розміру готелю процедура сертифікації може тривати від тижня до одного місяця, а коштує від 3 548 до 4 681 гривні, каже інженер відділу сертифікації ДП «Херсонстандартметрологія» Олена Бондар. Це досить помірна сума, що відповідає витратам на тижневе проживання в готелі на морі родини з трьох осіб. Але сплачувати її ніхто не поспішає. 

 

Без конкуренції немає розвитку

 

Адже власникам готелів і так добре: влітку гостей стільки, що порожніми номери за будь-яких обставин не залишаються. А зиму можна будівлю законсервувати і пересидіти міжсезоння у режимі економії. Тим більше, що санкції за відсутність «обов’язкової» категорії законотворчі та контролюючі органи передбачити або не встигли, або забули. Звісно, за умов жорсткої конкуренції бізнесмени наввипередки намагалися б отримати вищу категорію комфортності. Та після окупації Криму клієнтів для всіх готельєрів влітку вистачає з надлишком, і жодних причин боротися за зайву «зірочку» в них немає. А з осені до весни ризикують працювати тільки окремі готелі (за винятком міських), тож і їм приїжджих вистачає без додаткових інвестицій для доведення престижності закладу.

 

Тож маємо: відсутність конкуренції вочевидь гальмує розвиток туристичного бізнесу. І наплив курортників на Херсонщину, за великим рахунком, у чомусь навіть починає їй шкодити. Хоча місцеві чиновники, котрі охоче розповідають про небачені досягнення у рекреаційній сфері, незручну тему про «зірочки» замовчують. Усім же й без них пречудово живеться!

джерело


Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо зайти на сайт под своим именем.

комментариев

Информация

Комментировать статьи на сайте возможно только в течении 5 дней со дня публикации.