Новая Каховка
C

» » Викручуються, як можуть: власники "євроблях" придумали, як не платити податки

Викручуються, як можуть: власники "євроблях" придумали, як не платити податки

Викручуються, як можуть: власники "євроблях" придумали, як не платити податки

З "євробляхами" знову проблеми. Парламент знизив акцизи і розмитнення стало доступнішим, але частина власників авто на єврономерах все одно шукають шляхи, як не платити податки. Хтось протестує і палить шини на кордоні, хтось знайшов спосіб обійти розмитнення і поставив авто на консульський облік, а хтось просто кинув авто в сусідній країні.  

 

В обхід розмитнення

 

Маленьке словацьке село Убля – один з двох прикордонних переходів зі Словаччини до України. Воно призначене тільки для пішоходів і особистого транспорту. У села на околиці Євросоюзу досі не було проблеми з покинутими авто. Але в Україні ухвалили нові закони щодо євроблях і Убля буквально перетворилася на автозвалище. Українці кидають авто всюди: біля дворів, на дорогах, займають громадські парковки. Деякі авто вже напіврозібрані.

 

Справа в тому, що так звані "пересічники" більше не можуть вільно в'їжджати до України. До 25 листопада українці могли законно на 5-10 днів в'їжджати в країну на авто з єврономерами і не розмитнювати його. Цим користувалися жителі прикордонних областей: купували машину в сусідній країні і кожні вихідні перетинали кордон – тому їх і називають пересічниками. Тепер їм треба або розмитнити авто, або заплатити заставу розміром у вартість розмитнення. Вигідніше – останній варіант.

 

Деякі все-таки знайшли спосіб не платити податки і їздити Україною. Водії "євроблях" стають на тимчасовий консульський облік при Генконсульстві України за кордоном. Це дає право перебувати в Україні до 60 днів. Стати на тимчасовий консульський облік за кордоном можуть власники річних віз, а також ті, хто має дозвіл на тимчасове та постійне проживання в Польщі.

 

За новим порядком

 

Хоч закон про євробляхи діє вже майже місяць, Кабмін тільки нещодавно прийняв тимчасовий порядок розмитнення. Він повинен спростити легалізацію авто на єврономерах. Поки українці розмитнили 3468 авто на єврономерах, зазначають в Державній фіскальної службі. Переважно, це машини вартістю від 3,5 тис. до 7 тис. євро., рік випуску яких – від 6 до 10 років і більше.

Викручуються, як можуть: власники "євроблях" придумали, як не платити податки

За затвердженим Кабміном тимчасовим порядком, автомобіль можна тепер розмитнити на будь-якій митниці. Для цього машину треба пред'явити до органу з папкою документів.

 

На митницю потрібно подати електронну декларацію та інші документи на авто. Митники можуть відмовити в розмитненні, якщо паперів не вистачатиме або ціна машини буде занижена. У цьому випадку документи можна подати повторно. Після позитивного рішення в зазначений час з автомобілем потрібно прибути до відповідного органу доходів і зборів. Оплатити всі нараховані платежі і штраф в 8500 грн, який звільняє від відповідальності за те, що автомобіль раніше перебував в Україні з порушенням законів. Після можна забирати авто із зони митного оформлення. Потім в сервісному центрі МВС потрібно отримати українські номери і документи.

 

Які документи потрібні для розмитнення:

 

 

  • Документ про право власності або про право розпорядження і декларування авто для вільного обігу на території України;
  • Електронна митна декларація;
  • Іноземний "техпаспорт" на машину;
  • Документ, що підтверджує вартість авто (рахунок-фактура, договір купівлі-продажу каталог або прайс-лист продавця, копія митної декларації країни відправлення, або інші документи).

 

Настають штрафи і конфіскація автомобілів

 

У євробляхерів є час до 24 травня 2019 року. З цього дня набудуть чинності нові міри покарання.

 

Штрафи за перевищення терміну перебування авто на іноземній реєстрації підвищили до 170 тис. грн. Так, машина в режимі транзит може перебувати в Україні 10 днів, якщо треба перетнути дві і більше областей; якщо лише одну – п'ять. Якщо зараз максимальний штраф за порушення режиму – 8500 грн, то скоро він становитиме 170 тисяч грн. Є ще режим тимчасового ввезення, за нього іноземець може ввезти машину на термін до року. Автомобілю доведеться отримати тимчасову держреєстрацію, якщо людина планує перебувати в країні понад 30 днів.

 

Якщо сьогодні литовська фірма може приганяти євробляху, припустимо, до Коростеня і передавати її українцеві, то тепер поліція знатиме, коли машина в'їхала і хто її ввіз. За передачу автомобіля іншій людині – штраф 34 тисяч гривень, за нинішніми мірками це половина вартості самої "євробляхи". Стільки ж доведеться заплатити за "таксування" на авто з єврономерами.

 

Право ввезти машину на іноземних номерах є і у громадян України, але тільки у тих, які проживають за кордоном. У цьому режимі можна ввезти тільки один автомобіль. За кожний наступний треба заплатити заставу в розмірі вартості розмитнення машини

 

Які тепер штрафи:

 

  • якщо авто в режимі транзиту затримається в Україні на день, то штраф буде невеликий – 170 грн;
  • якщо в режимі тимчасового ввезення прострочити виїзд, штраф становитиме 850 грн
  • від 20 до 30 днів – 85 тис. грн;
  • більше 30 днів – 170 тис. грн і конфіскація автомобіля. Такий же штраф за розбирання євробляхи на запчастини.

 

Штрафуватимуть заочно. За порушення митних правил фіскальники самі надішлють штраф на адресу реєстрації протягом трьох днів після закінчення терміну перебування в Україні. При цьому протокол про адмінпорушення вважається врученим порушнику, навіть якщо людина не живе за адресою, яку вона вказала. Податківці також відразу повідомлять про порушення до поліції.

 

Поліція тепер автоматично отримуватиме інформацію про всі авто на іноземних номерах. Так правоохоронці зможуть зупиняти машини і перевіряти терміни їх перебування в Україні. До цього єдиної бази у митників і поліції не було.

 

джерело


Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо зайти на сайт под своим именем.

комментариев

Информация

Комментировать статьи на сайте возможно только в течении 5 дней со дня публикации.