Нова Каховка
C

» » "Укрзалізниця" поновила послугу повернення квитків онлайн

"Укрзалізниця" поновила послугу повернення квитків онлайн

"Укрзалізниця" поновила послугу повернення квитків онлайн

 

Починаючи з 19 січня повернути квиток на поїзд знову можна онлайн. Відповідну послугу відновила "Укрзалізниця". Обмеження діяло протягом новорічно-різдвяних свят.

 

Про це повідомив виконувач обов'язків керівника компанії-перевізника Євген Кравцов.

 

""Укрзалізниця" відновила послугу повернення електронних квитків через Інтернет. Призупинка цієї функції – це був тимчасовий вимушений крок, яким ми захистили наших клієнтів від штучного дефіциту та спекуляцій з квитками в період новорічних та різдвяних свят. Такі дії – це оперативні та точкові заходи реагування", - зазначив Кравцов.

 

Він пообіцяв, що "Укрзалізниця" розширюватиме можливості онлайн-системи продажу квитків.

 

"Наша мета – зробити онлайн-сервіси функціональними, а подорожі – доступними та комфортними. Для цього розширюємо можливості онлайн-системи продажу квитків, призначаємо нові та додаткові поїзди. Адже залізничний транспорт залишається найпопулярнішим в Україні. Під час цьогорічних зимових свят (22.12.2017 – 11.01.2018) поїздами подорожувало 2,4 млн пасажирів, що більше аналогічного періоду минулого року на 96,2 тис. осіб", - уточнив Кравцов.

 

джерело


Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або зайти на сайт під своїм іменем.

комментарів

Інформаційне повідомлення

Коментувати статті на нашому сайті дозволено лише на протязі 5 днів з моменту публікації.