Новая Каховка
C

» » Каховський БПП лобіює інтереси незаконного, але «свого» перевізника

Каховський БПП лобіює інтереси незаконного, але «свого» перевізника

Під час чергової сесії Каховської міської ради викрилась історія, що, схоже, тягне на декілька судових справ або, принаймні, на термінове втручання поліції та прокуратури.

 

Так, за запрошенням, виступити перед депутатами на сесії прийшов керівник ТОВ «Каховське ­АТП-16506» Володимир Литвиненко. Він досить докладно розповів про цілу схему лобіювання інтересів партійцями «Солідарності» їхнього поплічника – депутата Новокаховської міської ради, підприємця-перевізника Віталія Перетятько.

 

За словами Литвиненка, своєї руки доклали всі: губернатор Андрій Гордєєв, народний депутат Сергій Хлань та його помічник Віталій Єрофєєв, тепер «партійну лінію» підтримує на місці й мер Каховки Андрій Дяченко, а також депутати Каховської міськради Ігор Хомінець та Олександр Салтиков.


Дяченко, як виявилось, намагається створити умови для «свого» перевізника, направляє відповідні листи з проханнями перевірити місцеве АТП. Та саме в цей момент мер міста чомусь забуває про те, що незаконно і по Каховці «ганяють» автобуси, що не мають жодних на це підстав. Виходить, Дяченко сам забирає робоче місце саме у каховчан, чималу кількість податків до міського бюджету, віддавши всі ці економічні потужності сусідній Новій Каховці? На благо якого ж міста він працює?


«Наприкінці 2016 року ми виграли конкурс, з нами були укладені договори на обслуговування маршруту. Це декому дуже не сподобалося, і на нас пішли скарги, автори яких «побачили» в даній процедурі корупційну складову. Нас почали звинувачувати в тому, що АТП грубо порушує правила дорожнього руху», — розповідає Володимир Литвиненко.


Тож, АТП-16506 було вимушено звернутись до адміністративного суду, який 23 січня виніс ухвалу про заборону управлінню транспорту, дорожньої інфраструктури та зв’язку ОДА укладати нові договори з перевізниками за спірним маршрутом до винесення остаточного судового рішення. Також суд зупинив дію розпорядження голови ОДА № 13, що скасовувало результати конкурсу, переможцем якого було визнане АТП.


Та схоже, що ціна питання виявилось значно більшою, ніж можна було уявити. І зовсім скоро АТП приходить лист від управління транспорту ОДА, в якому повідомлено про те, що 24 лютого в односторонньому порядку достроково розірвані всі без винятку договори на маршрут Каховка - Н. Каховка. Того ж дня було передано право на його обслуговування ФОП Перетятько, який у конкурсі в грудні посів друге місце і вже мав заступити на маршрут з 11 березня.

 

І знову АТП вимушено звернутись до представників Феміди, цього разу - до Господарського суду Херсонської області, який 2 березня виніс ухвалу, якою заборонив управлінню транспорту ОДА «передавати на обслуговування маршрути, укладати договори з іншими перевізниками щодо маршрутів, укладених між ТОВ «Каховське АТП-16506» та управлінням транспорту ОДА» і вказав, що мова йде про маршрут Каховка - Н. Каховка. В іншій ухвалі, від 7 березня суд додав, що на період вирішення даного господарського спору «заборонено власникам автостанцій укладати договори з іншими перевізниками, крім позивача, на спірний маршрут, а також вчиняти всі без винятку юридично значимі дії, скликати конкурсний комітет, підписувати чи погоджувати паспорти маршрутів, розклади та схеми руху та виконувати їх».


Каховське АТП-16506 вже звернулося до поліції з заявою про перешкоджання діяльності підприємства і скоєння кримінального правопорушення посадовими особами управління транспорту ОДА.

 

В свою чергу, під час сесії вступитись за ФОП Перетятько прийшов місцевий активіст Максим Біжан (дивний збіг?), який серед основних переваг новокаховського перевізника вбачає пільги для пенсіонерів та нижчі тарифи на проїзд. Та той самий Біжан, за словами Литвиненко, виявилось, направив ряд листів через стурбованість відомих йому випадків двох ДТП за участю автобусів АТП. А от на запитання із зали: чому аналогічних звернень не було з приводу ФОП Перетятько – Біжан відповів, що не знає таких випадків. Між іншим, останній також має безпосереднє відношення до владної партії, адже за їх списком йшов на останні вибори до міськради та, як кажуть, не судилось.

 

Дійсно, не погодитись із думкою про те, що пільгові перевезення та низькі ціни - основні критерії вибору для населення, було б повним абсурдом. Та от за таким соціальним «замиленням» очей ховається той факт, що Перетятько возить людей зараз без договорів, не маючи жодних для цього підстав. А, отже, у разі будь-яких непередбачуваних ситуацій, зокрема ДТП, відповідальність за пасажирів ніхто не нестиме. Тобто, обираючи автобус, що трохи дешевший, кожен з нас має усвідомлювати той факт, що вибір може стати фатальним. Та й хто пророкуватиме, як довго триватиме цей небачений «атракціон щедрості» у боротьбі за маршрут?

 

Як раз в ситуаціях, що пов’язані із загрозою життя пасажирів автобуси Перетятько були помічені неодноразово, чого вартує випадок, що облетів шпальти газет, коли один з автобусів на повному ходу почав горіти. Часто-густо помічені автобуси й за швидкою їздою, відомі випадки і дорожньо-транспортних пригод за участю автобусів ново каховського перевізника.

 

Та схоже, каховським представникам БПП, за прикладом обласних та навіть народного обранця, це зовсім не цікаво і якось байдуже на те, що ФОП Перетятько на даний момент справді незаконно обслуговує маршрут Каховка - Нова Каховка і щоденно ризикує життями наших же мешканців.



Уважаемый посетитель, Вы зашли на сайт как незарегистрированный пользователь. Мы рекомендуем Вам зарегистрироваться либо зайти на сайт под своим именем.

комментариев

Информация

Комментировать статьи на сайте возможно только в течении 5 дней со дня публикации.