Нова Каховка
C

» » Українці назвали найбільш популярні соцмережі

Українці назвали найбільш популярні соцмережі

Українці назвали найбільш популярні соцмережі

У серпні 2020 року найпопулярнішою соціальною мережею українців лишається Facebook із часткою користувачів 58,2%. На другому місці стоїть Instagram- його обрав кожен четвертий респондент (25%).

 

Про це свідчать дані опитування фонду "Демократичні ініціативи" та Центру Разумкова.

 

Далі з великим відривом йдуть телеграм-канали (9%), Twitter (8%), російській соцмережі Одноклассники (6%) та ВКонтакте (5%). Ще 2% респондентів обрали ділову соцмережу LinkedIn. Майже 6% вказали на те, що користуються іншими соцмережами і месенджерами. Третина (34%) респондентів зазначили, що взагалі не користуються соцмережами.

 

Авдиторія Facebook практично рівномірно розподілена між макрорегіонами з дещо нижчою часткою на сході країни (53%). Теж саме спостереження справедливе й для Instagram.

 

У віковому розрізі найширшу авдиторію так само охоплює Facebook. Навіть серед найстаршою вікової групи про нього згадали 20% респондентів (найближчий конкурент серед старших людей - Одноклассники з 4%).

 

Дослідження проведене фондом "Демократичні ініціативи" спільно з Центром Разумкова з 14 по 19 серпня 2020 року серед 2022 респондентів в усіх регіонах України за виключенням окупованих Росією територій. Дослідження проведене на замовлення ГО "Детектор Медіа". Теоретична похибка вибірки не перевищує 2,3%.

 

За даними опитування фонду "Демократичні ініціативи" та Центру Разумкова, центральні українські телеканали в серпні 2020 року залишаються найбільш популярним джерелом інформації - їх дивляться 75% респондентів. Водночас на друге місце вийшли соціальні мережі - їхня частка за півтора року зросла з 24% до 44%.

 

джерело


Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або зайти на сайт під своїм іменем.

комментарів

Інформаційне повідомлення

Коментувати статті на нашому сайті дозволено лише на протязі 5 днів з моменту публікації.