Нова Каховка
C

» » Forbes назвав найдорожчі бренди світу

Forbes назвав найдорожчі бренди світу

Forbes назвав найдорожчі бренди світу

Forbes опублікував рейтинг 100 найдорожчих брендів 2020 року.

 

За даними видання, за рік загальна вартість учасників рейтингу зросла з $2,33 трлн до $2,54 трлн.

 

Найдорожчий бренд

 

Apple залишився найдорожчим брендом світу з оцінкою в $241,2 млрд за версією рейтингу Forbes 2020 року. За рік вартість бренду Apple виросла на 17%.

 

При цьому, в цілому IT-індустрія виявилася найбільш популярною галуззю представленої в рейтингу, зазначає Forbes. У топ-5 найдорожчих брендів крім Apple потрапили також Google, Microsoft, Amazon і Facebook.

 

Перша п'ятірка рейтингу

 

Відзначається, перші п'ять рядків рейтингу займають ті ж компанії, що і торік. При цьому перші чотири компанії зберегли або збільшили темпи зростання, а ось Facebook навпаки показав негативну динаміку. За рік бренд компанії подешевшав на 21%.

 

Загальна вартість 100 найдорожчих брендів за рік зросла з $2,33 трлн до $ 2,54 трлн.

 

Перша десятка рейтингу Forbes:

 

  • Apple — $241,2 млрд (+17%);

 

  • Google — $207,5 млрд (+24%);

 

  • Microsoft — $162,9 млрд (+30%);

 

  • Amazon — $135,4 млрд (+40%);

 

  • Facebook — $70,3 млрд (-21%);

 

  • Coca-Cola — $64,4 млрд (+9%);

 

  • Disney — $61,3 млрд (+18%);

 

  • Samsung — $50,4 млрд (-5%);

 

  • Louis Vuitton — $47,2 млрд (+20%);

 

  • Mcdonald's — $46,1 млрд (+5%).

 

Понад 50 компаній з рейтингу розташовані в США. Серед інших країн найбільше компаній з дорогими брендами в Німеччині (10), Франції (9), Японії (6) і Швейцарії (5).

Як змінився рейтинг

 

При цьому, у рейтингу, який враховує фінансові показники за попередній звітний рік, помітно змінилися позиції декількох брендів. Зокрема, Visa піднялася з 25-го на 18-е місце, Adidas — з 61-го на 51-е місце, а Netflix підскочив з 38-го на 26-е місце. Також змінилося позиція в рейтингу у кількох люксових брендів: Chanel перемістилася з 79-го на 52-е місце, а Cartier — з 64-го на 56-е.

 

Вперше в рейтинг Forbes потрапили Nintendo, Hennessy, Burger King і AXA. Водночас бренди Phillips, Hewlett Packard Enterprise і kellogg's покинули рейтинг.

 

Прогнози

 

Видання зазначає, що з-за впливу коронавірусу та економічної кризи, в наступному році рейтинг топ-100 може виглядати зовсім інакше. На цей час ситуація виглядає так, що компанії, які найпомітніше виросли у 2019 році (Amazon, Netflix і PayPal), можуть залишитися у виграші та після пандемії. Цьому сприятимуть тренди у сфері онлайн-торгівлі, стрімінг і обробки платежів.

 

Хронологія подій

 

  • На початку квітня 2020 року Forbes-Україна склав рейтинг найбагатших українців. За даними видання, статок Ахметова скоротився в шість разів, а Петро Порошенко знову став мільярдером.

 

  • 24 травня 2020 року Forbes порахував, скільки заробили 25 найбагатших людей світу за час пандемії.

 

  • 21 липня 2020 року був оприлюднений рейтинг Forbes найбагатших людей планети.

 

джерело


Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або зайти на сайт під своїм іменем.

комментарів

Інформаційне повідомлення

Коментувати статті на нашому сайті дозволено лише на протязі 5 днів з моменту публікації.