Нова Каховка
C

» » У Бериславському районі не підтримують співфінансування капремонтів державних доріг

У Бериславському районі не підтримують співфінансування капремонтів державних доріг

У Бериславському районі не підтримують співфінансування капремонтів державних доріг

Проти співфінансування капітальних ремонтів місцевих ділянок доріг державного значення з районного бюджету виступають депутати Бериславської райради. Їхнє обурення викликала пропозиція райдержадміністрації виділити на ці потреби 100 тис. грн.  

 

– Це державний рекет! – вважає депутат райради від «Європейської солідарності» Олексій Іванов. – Ми ж і так фінансуємо утримання доріг з наших податків на бензин. І якби ж держава належним чином їх ремонтувала! А виходить так, що траса через Миколаївську область до Лиманця потрапила під фінансування, а дорога через Тягинку – ні. Як же так? Як так можна розподіляти бюджетні кошти?

 

– Цікаво ще знати, а чи працює ваговий комплекс? Чому ніхто не контролює вантажівки, які розбивають наші дороги? – запитав депутат від Партії Ляшка Олександр Загребаєв.

 

Як запевнив начальник відділу житлово-комунального господарства, містобудування та архітектури райдержадміністрації Микола Луков, пересувний ваговий комплекс у районі працює, але підпорядкований він «Укртрансбезпеці». 

 

– Була пропозиція, щоб комплекс працював у нас постійно в літній період. Нам це пообіцяли, – пояснив він.

 

– У цьому році на капітальні ремонти доріг на території Бериславського району заплановано виділити 10,4 мільйони гривень. Куди саме їх спрямувати визначив департамент будівництва та розвитку інфраструктури облдержадміністрації. Для порівняння – іншим районам області виділили лише по 2-3 млн. грн. Усі капремонти доріг місцевого і обласного значення мають розпочатися навесні, – повідомив голова Бериславської РДА Роман Ставрост.

 

Також на Херсонщині цього року заплановано фінансування капремонтів 25 ділянок автодоріг загального користування державного значення. На 11 із них фінансування вже повністю передбачено, розповів начальник Служби автомобільних доріг у Херсонській області Микола Савченко.

 

– По 14 дорогам потрібно ще вирішити питання співфінансування з місцевих бюджетів. На сьогодні вирішені питання по співфінансуванню лише в Каховському, Нововоронцовському, Бериславському і Новотроїцькому районах, – прокоментував він.

 

Нагадаємо, що наприкінці січня уряд затвердив перелік об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту доріг державного значення у 2020 році. На Херсонщині до цього переліку увійшли сумно відомі мостопереходи через дві балки на трасі Мар’янське – Берислав. А поточний середній ремонт обіцяють зробити на ділянках доріг М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ, Р-47 Херсон – Нова Каховка – Генічеськ, Р-57 Олешки – Гола Пристань – Скадовськ та вже згадуваної Т-04-03 Мар’янське – Берислав.

 

джерело


Шановний відвідувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач. Ми рекомендуємо Вам зареєструватися або зайти на сайт під своїм іменем.

комментарів

Інформаційне повідомлення

Коментувати статті на нашому сайті дозволено лише на протязі 5 днів з моменту публікації.